So What! Run!!

Nee, natuurlijk niet! Ik ben geen toploper. Ik ben zelfs geen subtopper. Meestal laat ik twee derde van de concurrentie achter me, maar er finishen nog altijd zoveel lopers voor mij dat je daardoor op deze weblog niet snel zult lezen over ereplaatsen, winstpremies en overwinningsroezen. En toch….

En toch boek ik overwinningen. Op mijzelf…. En toch worden er regelmatig toptijden gelopen, wanneer ik mijn eigen pr’s aanscherp…..En toch train ik hard en serieus……En toch schrijf ik vanaf nu op mijn eigen weblog……Dan lees je ‘em toch lekker niet!

Enige tijd geleden schreef Dolf Jansen (hardloper & cabaretier) na een optreden in mijn exemplaar van zijn boek “Altijd Verder” de volgende tekst: “So What! Run!!”. Voor mij vanaf dat moment mijn motto en drijfveer om lekker te blijven hardlopen……..in de marge!

Knipsel

Dit bericht werd geplaatst in Hardlopen. Bookmark de permalink .

7 reacties op So What! Run!!

  1. Marloes zegt:

    Hoi Marco,

    Met plezier heb ik je dilemma gelezen!
    Ik denk voor heel veel hardlopers een bekend probleem……
    Dan zou je denken, ook voor mij!
    Maar…….ik ben van mening, uhmm, zelfs van overtuigd,
    dat op het moment bij twijfel dat het mis gaat.

    Ik ben een overtuigde linksloper!
    Ze duiken aan de kant voor mij!
    Nooit geen botsing!

    Vraag me nu alleen af, ben ik ooit wel eens een tegemoet lopende loper
    langs de n11 tegen gekomen???
    Verdikkie, ik kan het mezelfs geen eens herinneren.
    Oeps, misschien ben ik dan toch niet die goede raadgever…….

    What ever!!!
    Leuk je verhalen te lezen!

    Groeten Marloes

    • Marco van der Haar zegt:

      Hoi Marloes,

      Aangezien ik vaak rechts loop, en jij overtuigd linksloper bent, ben ik waarschijnlijk degene die voor jou aan de kant dook! Ik zeg met nadruk dook, want ik kan er, nu ik de RVV1990 ken, ook voor kiezen om de discussie met je aan te gaan…….

      Groet, Marco

  2. Piet Paparazzi zegt:

    Begrijp ik er nu uit dat er hier helemaal geen foto’s van die geweldige fotograaf “Piet Paparazzi” geplaatst kunnen worden, da’s dan verdomde jammer voor zo’n Weblog…

    Terleurstelling alom…!

    • Marco van der Haar zegt:

      Beste P. Papa(razzi),

      Nee, dit is inderdaad geen Picassa of een andere soortgelijke foto-sharing service. Dit is een weblog, waar de schrijver teksten plaatst over zaken, dingen en bezigheden die hem bezighouden, verbazen, frustreren, vrolijk maken, en overige emoties bezorgen. Uiteraard kunnen deze teksten “opgeleukt” worden door foto’s! Mooie, grappige, spannende foto’s en afbeeldingen. Wellicht van de hand en camera van de trouwe en vaste fan: P. Paparazzi.

  3. Martijn van den Hoek zegt:

    Hallo Marco,

    Vanaf vandaag heb je er nog een volger bij.
    Ben heel benieuwd of je een beetje prikkelende teksten uit je toetsenbod weet te produceren.
    Martijn

    • Piet Paparazzi zegt:

      Leuk, is maar goed dat er een geweldige fotograaf om je heen loopt bij praktisch iedere hardloopwedstrijd die je loopt.
      Door die geweldige foto’s die dan genomen worden, en zwaar bewerkt moeten worden voordat ze in aanmerking kunnen komen, zal je blog misschien best wel de moeite waard worden om eens een kijkje te gaan nemen.

Geef een reactie

