Goudkoorts.

De goudzoekers van de Californische Gold Rush zijn alweer zo’n 150 jaar verdwenen. In Nederland kennen we er nog wel een paar. Een paar heel irritante gold diggers zelfs…….. …….tenminste, ze ergeren mij mateloos. Ik kan geen krant of tijdschrift openslaan of de tv aanzetten, en ja hoor, ze komen weer voorbij. Misselijk makend.

Nee, ik noem geen namen, dat is flauw………, maar de meest tergende heet Yolanthe. Yolanthe Cabau van Kasbergen. Alleen die naam al! Verschrikkelijk. Een duiveltje is het. Ze gaat ongetwijfeld over lijken om haar doel te bereiken. Zoekend naar goud bleven haar naaldhakken (de moderne pikhouwelen) allereerst steken in onze Volendamse trots, Jan Smit. Gelukkig voor Jan bleek hij, naar Yolanthe ’s maatstaven, een matig gevulde goudmijn. Vakkundig werd deze mijn nog wel even leeggeroofd en gebruikte ze haar panty’s als zeef op zoek naar haar volgende bron voor goud. Arme Wesley Sneijder.

Op zich allemaal niet erg. Ik heb er geen last van! Alleen zorgt mevrouw Cabau van Kasbergen er voor dat iedere stap van haar zoektocht naar goud iedere dag en ook nog dagelijks (!) breed wordt uitgemeten in de media. Met opzet! Er is geen ontkomen aan…………….. En dat is irritant, tergend, misselijk makend. Ik krijg er koorts van. Goudkoorts.

Het ontginnen van de mijn, ook wel hèt sprookjeshuwelijk genoemd, wordt door Yolanthe wederom op irritante wijze en strak geregisseerd de media in gesmeten, met als gevolg weer frustrerend vaak een foto van mevrouw in de krant of op tv.

Nee, ik noem geen namen, dat is flauw, maar een voormalig topper op haar vakgebied is, jawel, Mabel Wisse Smit. Er was lange tijd geen ontkomen aan. Iedere dag dat schijnheilige gezicht in de krant en op tv. Uitermate vervelend want, nogmaals, geen ontkomen aan. In één van de dagelijkse columns las ik eens dat zij al op haar 14e met haar queeste begon. Gericht werden de juiste feestjes bezocht en het zorgvuldig opgebouwde netwerk werd tot de laatste druppel uitgewrongen. Hierbij geen onderscheid makend tussen criminelen en prinsen als potentiële goudmijn. Ook uiterlijk en geaardheid speelde geen enkele rol. Arme prins Johan Friso. Onder de druk om zijn heteroseksualiteit te bewijzen bleek hij een makkelijk te exploiteren mijn.

En ook hier iedere dag nieuws en foto’s. Slecht nieuws is ook publiciteit en wordt door menig topbedrijf als sluwe marketingtool gebruikt.

Iedere dag Mabel Wisse Smit……… dat was irritant, tergend, misselijk makend. Ik kreeg er koorts van. Goudkoorts.

Wesley, gebruik je benen nou eens waar ze zo goed in zijn. Gebruik je benen, je hebt er zoveel mee bereikt en verdiend! Geef Yolanthe een welgemikte trap onder haar fraaie kont en zoek een oprechte en liefhebbende vrouw.

En prins Johan Friso…..kom nu eindelijk eens uit de kast en zoek een echte man!

Reebok-Zig-Slash-Gold-Rush-2

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

