Aanhoudende goudkoorts.

En nog zijn we niet af van onze hoofd-goudzoeker Yolanthe. Zit ik deze week ‘s avonds volledig onvoorbereid tv te kijken, krijg ik de schrik van mijn leven. Een supermarkt gaat voetbalplaatjes uitdelen, de C1000 geloof ik. In het reclamefilmpje ter promotie zie ik naast Tineke Schouten ineens Y. in beeld verschijnen. Te laat om weg te zappen, te laat om mijn ogen te sluiten. Te laat…

Hebberig scheurt Y. een pakje open. In het pakje een voetbalplaatje met beeltenis van Wesley Sneijder. Ben ik de enige, of ziet en hoort u het ook? Ik bedoel, de overduidelijke teleurstelling in ogen en stem van onze opper-goudzoeker Yolanthe Cabau van Kasbergen wanneer ze zegt “Heb ik al…..” Natuurlijk grappig bedoeld, maar ik hoor toch duidelijk een ondertoon. Hoort u het ook?

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

